dilluns, 17 de maig del 2010

El meu debut al Bloc

Salut companys!

Em presento, sóc en Josep Mª, ja que per el meu seudónim de Jurassik encara no em coneixeu. En Carles em va convidar a participar en aquest bloc i crec que avui és un bon moment per fer-ho. Per això us relato la sortideta que vaig fer el disasbte amb la meva colla els Ges Extrem, els quals amb el temps segur que m'en sentireu a parlar-ne sovint.

Bé doncs anem per feina dissabte tocaba cursa a Cabrera. Bé cursa, cursa, no. Es tractaba del campionat de BTT que organitzem dintre dels propis membres de la colla i que enguany consta de 4 curses.

Al que anavem, Cabrera era la tercera cursa i la més llarga de totes 18 kms de cursa, em direu que no és gaire, però us aseguro que va ser dura de veritat. El desnivell és d'aproximadament uns 700 metres i força trencames tot per pista de terra, pedres i fang.

Pel que fa al desenvolupament de la cursa dir-vos que vaig anar prou bé tot i no tocar la bici desde feia un mes vaig aconseguir acabar en 16ª posició (d'un total de 24) amb un temps de 1h 22 min Està bé tenint en compte la gent que hi havia (la majoria són uns màquines).

Bé es tot per aquesta, us deixo un parell d'enllaços.



1 comentari:

Carles ha dit...

Després diràs que no estàs en forma....
Ja veig que li fas foten sabatilla plana!!!