dimecres, 17 de novembre del 2010

QUAN SE'N VA EL SOL

L'altre dia vaig descobrir al costat de casa uns corriols magnifics. Aquells corriols que jo en dic "corriols de catàleg" .  Estrets, nets però molt tapats de vegetació, en una zona que és com un laberint, un es creua amb l'altre, petites rampes, baixades i fins i tot un parell de trialeres que encara no tinc del tot clares. Sense anar tant lluny l'altre dia vaig estrenar la bici nova..... Quina ostia!!!! Tinc l'espatlla tocada de la patacada i no em vaig tenir prou que la bici em va caure a l'esquena, que com és normal també va rebre.

Però res de res, he pogut fer vida normal perfectament, en algun moment apretant una mica les dents però en definitiva, bé.

Bé, avui he plegat de treballar amb la idea d'anar a probar l'espatlla i la famosa llum. Half Egg.

Només he sortit una horeta, com no, per els magnifics corriols, però aquesta vegada de nit.


He quedat parat!!! que bé va aquesta llum, quina amplada...



També he probat el GPS, mai l'he fet servir de nit i aprofitant que era el dia de les proves me l'he endut.




Tot anava molt bé fins que Patam!! Maleït corriol...!!! Em té mania el cabró !!! s'em enganxa una branca a la roda del davant i surt com una llança direcció al turmell. El resultat és aquest:




Total tot ha anat bé, tema turmell només ha quedat amb una petita rascada i un mitjo a pendre pel sac, l'espatlla ara mateix em fot una mica de mal però sobreviuré, el GPS perfecte i la llum un 10.


1 comentari:

ramon ha dit...

Aixó s'arregla compran uns mitxonets nous...ja,ja,ja,ja,reteque ja¡¡¡¡¡¡