divendres, 11 de març del 2011

GANES DE PEDALAR

Ja fa dies que espero el dissabte per anar a pedalar.
Avui quan he plegat de treballar, i després de veure les previsions meteorologiques,  he pensat que potser demà al matí estaria ploguent i em privaria de sortir.
I jo amb aquestes ganes de pedalar.... aixi que res, he arribat a casa m'he canviat, he muntat la llum a la burra i en marxa, que no sigui que demà m'hagi de quedar a casa tot putejat.

A les 19 sortia de casa, el recorregut ha sigut senzill, bàsicament carril bici, Quart-Llagostera-Quart.
35,6Km amb 1:30h una mitjana de 23,6Km/h. Tot un èxit per mi.

5 comentaris:

ramon ha dit...

Molt bé "pixa", avui la cosa està futuda per sortir en bici.
Però els dies que m´he divertit més en bici,son els de pluja, has tingut sort que demà toca la duatló de les Gavarres, sino ja saps que avui tocava pedalar.
Salut.

Jordi Marina ha dit...

M'ho havien dit!!!

La xarxa d'espies "ningú entrena" sempre a la guait!!!

Ens veiem!!!

Carles ha dit...

RAMON: Em sembla que demà t'espera una duatló maca...
T'espero a L'Olivet. Va!! que et seguire un tram.

JORDI: Ja veig que no puc evitar que m'enxapeu entrenant ni de nit. "Quem va parir" quina infraestructura que teniu muntada!!!

nikabike ha dit...

Veig que et controlen... quina pressió noi!! A veure si et fotran una d'aquestes càmeres ocultes que s'estàn posant tant de moda.... cuida't!!

Carles ha dit...

Són capaços de fer-me controls antidopatge i tot. Em tenen espantat...