dilluns, 26 de juliol del 2010

FONTALBA-NURIA

Aquest cap de setmana ha estat una mica mogudet.

El Diumenge vaig passar la nit a Ribes de Freser així el dilluns a primera hora enfilava cap a Fontalba per fer una ruta a peu.
Desde Fontalba hi han dues rutes clares per fer. La del Puigmal i la de Nuria.
El meu desitg era fer la del Puigmal però dins al meu cap sentia la veu d'en Josep Mª que em deia:
NO, EL PUIGMAL NO!! FES-ME CAS, MILLOR LA DE NURIA AMB EL PEU QUE TENS....

Estaré agraït eternament de tant savi consell.
Tot i no sé una ruta gens dura ni tansols tècnica, la vaig patir molt.
No hi ha cap dubte de que encara no estic del tot preparat per anar a caminar per aquells indrets i de que encara no tinc el turmell bé. Que podia esperar si fa un mes que encara no caminava....
Una vegada a Nuria ens va tocar dinar una miqueta, mitja volta i cap a Fontalba.



A Fontalba vam agafar el cotxe i 3 hores més tard arrivaba a Blanes, Capital internacional dels focs d'artificials, a uns 2200 metres més avall....

Entre una cosa i l'altre d'hora d'arrivada a casa era mitja nit.