dilluns, 19 de juliol del 2010

Un cap de setmana complert

Aquest cap de setmana l'he tingut força complert. Diumenge vaig còrrer l'última prova de la GES EXTREM '10 (el campionat de BTT que organitzem amb la colla).


La cursa anava de Setcases a Vallter per la carretera, tot i això la fem amb bicis BTT. Tot i que el meu ritme d'entrenaments és més que millorable, haig de reconèixer que dissabte vaig trobar-me força bé, i vaig tenir bones sensacions, no obstant vaig trobar que anava algo fluix de cames. 


De tota manera vaig arribar a Vallter amb un temps de 1:02:10, rebaixant en uns segons el meu record personal que tenia des del 2008.


Ultimes rampes abans d'arribar a Vallter


Diumenge Vaig sortir amb el nano l'Erik de 8 anys a caminar, vàrem anar a pujar al Puigmal des de Fontalba aprofitant que feien la cursa de l'Olla de Nuria. Vaig quedar sorprés no només d'haver arrivat a dalt sense parar amb el nano, si no que a  més amb un temps molt bó 1:29:36. El que arriven a fer els nens per guanyar-se uns patins!! 


L'Erik a peus del Puigmal

Per llegir les cròniques complertes visiteu el meu blog. www.jurassik666.blogspot.com