diumenge, 4 de novembre del 2012

FRED I BRACONS

Aprofitant el pont del 1 de Novembre, vam fer una ruta pendent, amb dinar inclòs.
En principi teníem que ser quatre els valents, però una errada de comunicació, va impossibilitar que en David pogués venir.
A les 7 del matí ens trobem Angel, Dani i Ramon. Agafem els cotxes i direcció a Sant Esteve d'en Bas.
A les 8 del matí comencem a pedalar, sortim del poble direcció a Joanetes i vinga sense gens de kilòmetres a les cames, iniciem la primera dificultat de la jornada el coll de Bracons.

Comencem a enfilar les primeres rampes i la veritat es que les cames no estaven gaire fines.
A lo millor seria la fred que feia, quina "escusa ". El tema es que la pujadeta te tela.
Seria per passar la fred? la qüestió que en Dani amb un "plis, plas" va enfilar cap amunt i el vam perdre.
L'Angel, que segur que pot anar al ritme de ell, es va quedar a ferme companyia i tots dos anàvem fen,xarrant, gaudin de les vistes en els moments que es podia i patín amb revolt i revolt.
Fins arribar al cim, tinc que dir que es va fer força be, serà per la companyia i anant xarrant, la pujada es fa més distreta.

Un cop fetes les fotos, baixada fins a Torelló, una carretera impecable i sense transit. La baixada va ser força ràpida i vaig patir molt, molt i molt fins i tot més que la pujada a Bracons, feia una fred que "pelava".

A Torelló agafem la carretera BV5222, direcció a Manlleu i Roda de Ter, ens desviem per la C153. Segona dificultat del dia el Coll del Bac, passant per Santa Maria de Corcó, Cantonigròs i deixant Rupit a la nostra esquerra.
Es una pujada de no gaire desnivell, però la dificultat son els seus 20 km, que desprès de pujar per Bracons les cames ja comencen a estar castigades.

Un cop superat el coll del Bac, una baixadeta per relaxar les cames, no gaire i comencem l'ultima dificultat del dia, el Coll de Condreu son pocs kilòmetres, però noi com costen, mai arribarem quin patir ja estava una mica cansat de tan pujar.
Però al final del túnel en un moment o un-altre sempre es veu i quin plaer. Un cop al cim quina alegria, els últims 12 km son de baixada fins arribar al punt de sortida SANT ESTEVE D'EN BAS.

Avui en fet tres cims de 1000m. 82 km i un desnivell de 2437. No esta gens malament per l'edat que tenim.
I un cop relaxats una mica i després del patiment, ens mereixem un bon dinar.