diumenge, 12 de setembre del 2010

4ª DESFRENADA (BESALÚ)

Una cursa per recordar:

Distància total: 25 km
Temps: 1:51:33
Desnivell de pujada acumulat: 688 m

A les 7:45 en Llinàs em passa a buscar conjuntament amb en David.
Durant el viatge a Besalú començem a decidir si farem la cursa llarga o curta. Jo no tardo a decidirme, trio la curta i ells dos també.
Arribem a Besalú, i veiem una cantitat de cotxes i furgonetes carregades de bicis, es preveu una cursa amb moltissima participació.

Aparquem la furgoneta de l'esponsor Fivaller i anem a fer les inscripcions.
Després de molt pensar-hi en Llinàs i en David decideixen que faran la llarga, i jo, com que soc un tio de paraula faig la curta.

Allà em trobo amb gent del Club, en MAD amb l'Arnau, Jordi Marina, en Pere Guinó amb la Berta i en Josep Guinó amb el seu nano i fem la foto de Club.

La sortida la faig amb molta concentració, ja que els 480 participants sortim a l'hora i les primeres enganxades començen a fer caure alguns participants.

Després passo a un altre tipus de concentració, intento portar el meu ritme i passar una mica de tothom, ja que si em deixo portar  més endavant ho puc pagar.

Tot controlat, sembla que ja he trobat el meu ritme i que em començo a trobar còmode, ara si que puc provar de apretar una miqueta més i aixi ho faig.

Vaig guanyan algunes posicions i em trobo amb en Jordi Marina, ara el porto davant en un corriol estret, després d'això toca pujada, em poso a roda i guanyem algunes posicions més. Cullons aquest en Jordi està en forma!!! Em deixa, el torno a atrapar, em deixa, el torno a atrapar, així durant alguns kilometres... amb tota aquesta distracció surt de no sé on en MAD, que ha anat a fer un tram de la llarga per equivocació però crec que encara no n'és concient perque ens pregunta com ho em fet per anar davant seu....

Arribem al primer avituallament, en Jordi, jo mateix i en MAD. En Jordi es para i en MAD i jo decidim tirar. Em trobo molt bé però sé que encara queda una pujada forta i no vull apretar.
No sé com i ja em trobo a la pujada, baixo plat, pujo pinyons... vaig fent... xino xano... intento no cremar-me, la cosa funciona. A mitja pujada sento algú que m'anima, és una altre vegada en MAD que em passa i segueix. Ja no el veig més.

Feina feta, ja soc adalt i ho sé perque hi ha l'avituallament. Demano que m'enplenin el bidó i veig un melò que té molt bona pinta. Decideixo menjar dos daus de melò.
Després ve una pista de baixada un pèl perillosa si es va a tot drap.

QUIN MAL!!!
Quina patacada m'ha fotut el collons del melò, mira que era bò, però m'ha deixat fet una "braga". M'agafa un mal d'estomag impressionant.
Els 5 últims kilometres s'em fan eterns... només tinc ganes d'arribar i estirar-me una mica per veure si em passa.
Arribo a ritme de dominguero, amb les cames ben relaxades i les pulsacions baixes ja que fa molta estona que no forço gens.

Em sembla que la meva butifarra quedarà trista, reseca d'amunt d'un troç de pà remullit, ja que no puc ni pensar en menjar.
Em refresco una mica, em relaxo una estona a l'ombra i sembla que l'estòmag em deixa respirar una mica més.

Total volta curta:

01:51:33 Hierro Carles 266 Posició 52 de 138.

No em puc queixar. Ja estic content recordant tot el que he passat.

Ara em toca esperar als altres, en David arriba aviat, s'ha pulit la llarga amb 2h 23minuts en Llinàs arriba un pèl més tard, quines màquines...!!!


Aqui us deixo unes fotos del que ha sigut la 4ª Desfrenada de Besalú.

3 comentaris:

Jordi Marina ha dit...

No entenia lo del melò!!! juas, juas!!!

Carles ha dit...

Tot té una explicació!

Ramon ha dit...

Ja veig Carles, que te dediques a les curses, aixó m'agrada molt, aquest aire competitiu que estas agafan. Quan tinguis la màquina nova no t'atura ni Deu.