dimecres, 4 de maig del 2011

BONES SENSACIONS

Ja fa un temps que no tinc massa bones sensacions damunt la bici, tot i així això no m'ha fet aparcar-la i he seguit pedalant...

Avui estava a la feina i m'han vingut unes ganes enormes de sortir, aixi que quan he arribat a casa he berenat una miquetona i  cap a les gavarres.
La meva primera idea era anar fins a Sant Miquel, però quan no portava ni un quilometre he pensat fer una de les primeres rutes que vaig fer amb la MTB, de Quart-Els Angels-Sant Mateu de Montnegre-Quart.

En total 31Km.
Els primers quilòmetres han sigut els més difícils, com sempre, les primeres rampes comencen i encara no has escalfat, però amb un moment se't passa la tonteria.
He passat per Can Mascort i després d'agafar un tram molt curt d'asfalt he tornat agafar un camí, la llàstima és  que aquest camí abans era un curriol de 5 Km i amb el tema de les nevades l'han convertit pràcticament amb una carretera...
Després he decidit passar per el cami que utilitza la gent per pujar a els Angels a peu, com he disfrutat!!! Quines pujades més tècniques!!! i me'n he sortit força, força bé, esclar que algun peu a terra s'ha escapat...

Una hora i vuit minuts més tard arribava als Angels, en teoria només em quedava baixar i ja està, però com he dit abans tenia molt bones sensacions i em tocava molt els nassos no aprofitar-ho i he anat fins a Sant Mateu de Montnegre, he fet un parell de caminots i cap buscar la pista principal (de les bústies) i cap a casa.

Feia temps que no tenia tant bones sensacions, quina felicitat et dona quan saps patir les pujades, quan disfrutes del patiment i després de planejar una miqueta estas recuperat del tot.
Estic contentissim!!!

2 comentaris:

Jordi Marina ha dit...

A veure quan t'apuntes a les sortides de dissabte, o alguna nocturna els dimecres!!!

Carles ha dit...

De ganes no me'n falten...
Ara és qüestió d'anar fent de mica en mica...