dissabte, 15 de maig del 2010

NAVEGA I EMBRANCA'T

Avui ha sigut un dia molt especial. Es la primera vegada que sortim seguint un track descarregat del wikiloc.

La volta és aparenment traquila, uns 32Km amb un desnivell positiu acomulat de 550mts. Hem escollit aquesta volta perque ens volem agafar la sortida com un aprenentatge de navegació.


El meu company Carles m'ha donat unes classes de navegació amb el COMPAS i el TRACKLOG, impressionants, fins aqui tot correcte, el problema a sorgit en el moment que en fet un caminet. Al principi cap problema, però la cosa a enpitjorat, en el camí hi havien unes branquetes "segons en Carles" a causa de les nevades de aquest hivern, jo pruden de mi :
-Carles girem que la cosa es posa lletga!!
- Tira, tira ,tira... aquest petit obstacle no em farà recular. Ja em diu en Carles.
En aquest moment jo "Ramon" no les tenia totes, però bé si en carles diu tira,tira, tira, jo tiro "LA MARE QUE LA PARIT !!!!" La cosa es complicava més cada vegada fins arribar a un punt en que era inpraticable. En aquest lloc vaig tenir que agafar "el toro por los cuernos".
-Carles , Carles, mitja volta i cap amunt. Vaig dir "Ramon".

Va estar una decisió del tot correcte ,vam arribar amb molts de traball a la pista neta i a partir de aqui direcció cap a casa.
Al final a estat una esperiencia més, ens em divertit que és el que val i ja preparats per fer la seguent sortideta.

1 comentari:

Carles ha dit...

QUE ME LLEVEN A AFRICA !!!!!!!!!