dimarts, 25 de maig del 2010

Torelló - Torroella de Montgrí



Aquest dissabte vaig anar de Torelló a Torroella de Montgri tot pedalant. M'agradaria poder-vos dir que va ser un passeig, però no va ser així.



La ruta no és que tingui una dificultat tècnica excessiva tret dels primers kilòmetres per enllaçar Roda de Ter amb el Parador de Sau, però la quantitat d'hores i kilòmetres al cap del dia es fan evidents. Un es pregunta com collons poden aguantar la gent que fan el Tour, el Giro i demés curses per etapes.

Al final ens va sortir un total de 140 kms que varem fer en 11 hores (parades incloses).
Si voleu llegir una crònica completa podeu fer-ho a través del meu Bloc.

3 comentaris:

Carles ha dit...

Tela, quin rellam de sortida!!!!

Si segueixes fent aquestes sortides ja acabaràs fent el Tour tu també!

ramon ha dit...

noi quina màquina, jo estic preucopat per fer fer 80km, i tú vas i en fas 140 i tant tranquil ja m'esplicaras com tú fas ets el meu ídol.

JURASSIK ha dit...

Us aseguro que aquests 140 kms no tenen res a veure amb els 80 que diu en Ramón.

Penseu que des del Pasteral tot i que encatra queden molts de kms, es quasi tot pla fins a Torroella.