dissabte, 23 d’octubre del 2010

2 A 0, VOLS DIR?

Aquest any he tardat una mica a anar a buscar bolets, i amics, jo sóc dels que els va a buscar, no dels que els va a caçar.

Com és normal hi he anat perquè m'agrada, però també motivat per en Ramon, (un In-quiet) que m'ha estat picant tota la setmana dient:

-Carles t'estic foten un 2 a 0, ja veig que aquest any res de res....

Doncs em sap greu dir-te que avui he triumfat!!!
En total uns 6 quilakos de pinatells, rovellons, i algun escarlet blanc.

Osti tu, quina pinta que fan aquest cistells....


Ep company!!! Per molt que t'amaguis ja t'he trobat!!


El meu cistell és el d'abaix.


3 comentaris:

Jordi Marina ha dit...

Renoi!!!

La campana amb la bici ha valgut la pena!!!

Salut!!!

Carles ha dit...

Si, demà toca anar a la cursa del carrer nou i avui ja tenia previst fer campana.

He disfrutat com un nen petit.

Ens veiem aviat.
Cuida't.

Ramon ha dit...

company,has trigat, pero amb una sortida m`has passat la mà per la cara.
Aixó no quedarà aixis......... demà t'espero a la cursa del Carrer Nou, ens vorem les cares Picha.
Salut i visca els bolets.