dissabte, 9 d’octubre del 2010

QUART-SANTA CRISTINA D'ARO-QUART

Ja que fa uns quans dies que no faig gaire res, avui he decidit anar a rodar una mica, i ja que no tinc cap "flaca" al garatge, què millor que rodar pel carril bici.



El dubte més gran que tenia era si em mullaria o no.
Quan portava uns 10 min. ha començat a plovisquejar una mica però ha parat, i aquesta ha sigut la tònica de tot el matí.

A l'altura de mobles Mulà la cosa s'ha posat una mica més seria, em pensava que quedaria xop com un ànec però una vegada més he tingut sort.

En definitiva, en una horeta i poc ja estava a l'estació de Santa Cristina d'Aro.
Aquest ha sigut el temps:

Arribada a Santa Cristina d'Aro

Tornant m'ha passat exactament el mateix, s'ha posat a ploure però m'he tornat a escapar.
Total 59Km amb una mitjana de 22.35Km/h.


Arribada a casa

2 comentaris:

ramon ha dit...

como entrenas de escondido, pillin¡¡¡¡¡¡¡

Carles ha dit...

Entreno "a escondidas" per aguantar el teu ritme crack!!!