dijous, 1 d’octubre del 2009

Rock n Roll, el Drac i la Casa del Repòs Naixent

Ja sóc aquí, ja he arribat !!!
I us direu, què és aquest títol per a una sortida amb BTT ?
Vaig estar mitja tornada pensant com titularia l’article de la sortida, després de com em sentia de bé, després de tant de temps de no rodar sol, de nit, a la fresca.
Paranoies de quan pedales sol solet, vine’m a veure vine’m a veure...

El camí
No vaig trobar ningú, tu ... ni un ànima pel carril bici.
Observeu la panoràmica (en moviment i sense mans) del carril bici, del què es veia en marxa des del punt de vista de la potència del manillar. De poc que no me la cardo !!!



El Rock
Duia el meu MP3 (o potser n’hauria de dir MP2,5 perquè és mooolt vell) amb tot el que cal : música Pop i Rock, dels 70. (No porta Gin Tonic perquè no té prou megues)
Mentre pedalava per anar a veure el meu amic el drac, sentia en Jimmie Hendrix dins del cap que em cantava : Hey Joe, where are you going with that gun on your hand ?
De fet, sembla que em preguntés : Hey Joe, where are you going with that light on your head ?
I és que tal com anava, amb el frontal al cap, només se’m podia preguntar això : Ei Pep, on vas amb aquest llum al cap ?
Doncs noi !!! On vols que vagi ? Cap amunt, cap a Girona.
O més ben dit : vaig fins on hagi arribat quan porti 45 minuts de pedal; després, mitja volta i cap a casa.

El Drac
Aquí teniu el meu amic el drac, al crepuscle... ens hem fet amics.


















La casa del Repòs, que no és pas la del Raising Sun... però tot podria ser.
De tornada vaig decidir fer una paradeta en aquesta casa de repòs. La gent és molt amable i afectuosa. Vaig prendre un got de sifó amb una rodanxa de llimona i vaig tornar a cavalcar... la bicicleta.


La tornada
Durant els moments més tenebrosos de la tornada, els auriculars escopien la veu de Marilyn Manson cantant la seva particular versió de Sweet Dreams. Fa una mica de por, aquest xicot amb aquesta cançoneta, però al capdavall jo duia el meu frontal Geonaute que també et pot deixar “tiesso “, com la espasa dels Jedi aquells.

Finalment ... la veritat de la sortida
Vaig sortir a rodar suau la poca estona que tinc per rodar, al vespre/nit.
I és que hi ha gent que treballa, a Procap; en canvi n’hi ha d’altres que no hi són mai !!!
Els busques i res... ara són en bici cap aquí, ara cap allà.

Al gra. Al gra que sinó em perdo en els paranys dels horaris seguit versus partits.
A les 19h30 sortia a fer carril bici, cap a Girona.
Disposava d’una hora i mitja i quan portava 45 minuts, a Quart, vaig fer mitja volta i cap a casa. Uns 34 quilòmetres...

Fins aviat.
Que no estamos tan mal !!!

3 comentaris:

Ramonet ha dit...

El proper dia que vagis a la casa del repòs a fer el sifó em fas un truc que t'acompanyaré.
TRONAAAAAAAAATTTT!!!!!

Carles ha dit...

Caram, caram....
Ara entenc aquesta afició a la bici.
Aixi qualsevol va a entrenar, és una manera més de guanyar fondo, no?

Bé, doncs res, ja em fareu un truc si aneu a "ENTRENAR"...

Pep ha dit...

Psstttt...
La casa del repòs és per gent V.I.P (Volem.Intimar.P...)
Però us puc recomanar.

OJU , no ho escampeu massa perquè sinó ... sivabé un foyoón que no sabe nidondi sámetio.