diumenge, 4 d’octubre del 2009

ROC'S & PORC I EL MOTORISTA NEGRE

Si es qüestió de posar nom a les sortides tal i com fa en Pep, crec que aquest seria el nom per aquesta que vaig fer aquest dissabte.

Ni Rock ni Roll, però si molts rocs i un porc senglà que se'm va creuar per el camí a l'altura de Sant Mateu de Montnegre.


QUART-ELS ANGELS-SANT MATEU DE MONTNEGRE-SANTA PELLAIA-ELS METGES-CASSÀ-LLAMBILLES-QUART


Aquesta va ser la sortida que vaig fer. Aproximadament uns 48-50 Km.
Amb en "Tito Manolo" (Manel) un dia em vam fer un tram, fins als Angels igual pero a l'alçada de Montnegre ens vam desviar directament cap a Llambilles.


Una de les imatges que ens deixa el camí durant la pujada cap a Can Mascort, direcció als Angels.





Girona i el piruli de pedralbes.


Sabeu que ja hi han castanyes??


Un dels corriols que ens porta als Angels. Cal dir que la pujada als Angels es la part mes dura de la sortida.
Després tot es de bon fer, qüestió de paciencia i bons aliments.


Ja he arrivat als Angels, quin descans!!!

Em pensava que la pujada era eterna però per fi he vist la llum. Ara només em queden uns 30 i pocs Km.
Si feu la imatge gran veureu al fons Girona.


Qui no coneix aquest encreuament?
Aquesta pista en porta de la carretera dels Angles fins la carretera que puja fins a Sant Mateu de Montnegre. És una pista ample i no presenta cap dificultat.



Sant Mateu de Montnegre.



Ara toca anar cap a l'esquerra, direcció a Santa Pellaia.










Ja soc al puig de les bruixes, direcció als Metges.



No passaran gaires Km. més abans que em perdi i hagi de demanar ajut a un Motorista Negre que increiblement anava fent trial amb una scotter que li ballava el carenat. Això si, era un home de bona pasta.

La foto del motorista no la tinc, la vaig fer però em va sortir molt fosca....



Parada a Llambilles a fer un traguinyol i cap a casa. N'estic del tot segur que aquesta ruta la tornaré a fer.