dilluns, 14 de maig del 2012

MITJA MARATÓ TOSSA

El gran dia ja el tenim aquí, avui era el repte... fer la mitja de Tossa. Aquest any vaig canviar la mitja de Girona per la de Tossa, un nou repte, la primera es totalment planera, la de la costa un desnivell de 528m. Per mi era la primera amb un desnivell, tenia ganes, moltes ganes...... a veure com m'ensortiría amb aquest nou repte. A les 8´30 ja estava recollint el dorsal i el xip.
Una mica mes tard va arribar el meu company Angel, un màquina..... Ell no s'ha pogut inscriure i a tingut que fer-la sense dorsal, però dono fe, que "el màquina" la a fet. Unes fotos abans de sortir,fetes per la meva dona, que sempre m'acompanya a tots els esdeveniments esportius que faig... i tot a punt per començar.
A les 10 en punt, tret de sortida i vinga a corre!!!. Molta gent...molta,molta,molta. Es feia conjuntament la cursa de 10 i la mitja fins el kilòmetre 8, on es separaven les dues curses. Els primers Kilòmetres, anàvem a un bon ritme per sota de 4'30, el inici era totalment planer, sense gaire dificultats.... el pitjor estava per arribar....... Arribem al primer avituallament en el kilòmetre 7, una mica d'aigua i vinga a "Puuuu.......jar".
Passem per dintre de la població, i amunt que no es res. En el km 8 les dues curses es separen, la de 10 km ja estava feta, tot era baixada. per un moment volia agafar el camí fàcil, però no tocava, vinga!!!! amunt, i quina pujada, noi no s'acabava mai. En el km 9, el "maquina" anava sobrat. Àngel tira que tu pots, i mica en mica ja no el veig. La resta de la mitja a fer-la sense la seva companyia. Arribo en el km 10 amb un temps de 50 minuts. La carretera de Tossa a Sant Feliu, puc dir que es millor ferla en bici que corre, però avui vaig canviar la "Focus" per les New Balance. Pujar baixar, pujar baixar, baixar i tornar a pujar i na fen kilòmetres. Quan ja portava uns 16 km, en va passar el noi del rètol, de 1hora 45 minuts. La veritat es que avui el temps no m'importava gens, volia acabar-la i acabar-la be. Un kilòmetre i mig mes de pujada, el més difícil, el cansament a les cames es notava..... i per fi el 18!!!!!! quina vista de Tossa impressionant !!!! i el mes important baixa...........aaaaada. Ja nomes ens queda 1 mes on la gent te donava les forces que ens faltaven, el cansament era evident però la Mitja de Tossa, estava al sac i ven lligat.
Últims 300m, ja es veu la arribada, quin subidon!!, increïble!!, fantàstic!! no tinc qualificatius per descriu-re les sensacions, mai m'havia sentit tan be a pesar del esgotament....,i la gent t'empenya-va per fer els últims metres. I per fi, creuar l'arribada. IMPRESSIONANT!!!!!!!
Puc dir, que de moment es el mes difícil que he fet, ni altres mitjes, ni tramunbike, ni duatlons res de res .... fins ara la mitja de Tossa. Els temps: Angel ......... 1hora 38 minuts Ramon ......... 1hora 54 minuts

5 comentaris:

Xevi COMAS ha dit...

Ramon,

Enhorabona!!!

Noi, jo i molts "xavals" ja voldriem estar com tu...
Estàs que te surts!!! i a més aquestes ganes i esperit de nous reptes... envejable, si senyor!!!

El proper dissabte, si tot va be, estaré a la Duatló de Flaçà. La tenim al costat de casa... t'hi apuntes???


Salut!!!

Ramonet ha dit...

Moltes gràcies Xevi,tú tampoc estas gens malament amb aquestes SORTIDES amb la bici, es una pasada.
Si el cos es recupera, ja m'agrararia!!!! pero,avui per avui
tinc que descansar.
Si al final vinc ja te ho fare saber, sino segur que farem alguna junts, segur que si.
Salut i pedals.

Xevi COMAS ha dit...

Ramon,

t'he enviat un correu... l'has rebut???

Salut!!!

xevimenjacamins ha dit...

Moltes felicitats Ramon, estava segur que superaries la prova amb èxit.

Ramonet ha dit...

Gràcies company de duatlo, comença a entrenar en calma, que la propera mitja, vens en mí!!!!!!
Ja veuras quina pasada.
Podem fer la de Granollers amb en David, diuen que es de les millors.